TERVETULOA MIIZUKAN JA SOIVAN SIILIN VERKKOKAUPPAAN!

Palautus- ja hyvityskäytännöt

Palautukset:

Palautuskäytäntömme on 14 päivää. Aika lasketaan alkavaksi tuotteen vastaanottamishetkestä. 14 päivän jälkeen emme valitettavasti voi tarjota sinulle hyvitystä tai vaihtoa.

Ollaksesi oikeutettu hyvitykseen, tuotteen tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja samassa kunnossa kuin olet sen vastaanottanut. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan.

Muut tuotteet, joita palautuskäytäntö ei koske, ovat:

  • Lahjakortit
  • Ladattavat ohjelmistotuotteet
  • Tilauksesta valmistetut tuotteet

Viimeistelläksesi palautuksesi, tarvitsemme ostoksestasi kuitin.

Hyvitykset:

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkistettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa kerromme vastaanottaneemme palauttamasi tuotteen. Ilmoitamme myös palautuksesi hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos palautuksesi hyväksytään, hyvityskäytäntö etenee siten, että summa palautetaan luottokortillesi tai alkuperäisen maksutapasi kautta muutamien päivien kuluessa.

Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset: Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi vielä kertaalleen. Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi, sillä hyvityksen kirjautuminen voi kestää jonkin aikaa. Ota sitten yhteyttä pankkiisi. Hyvityksen kirjautumisessa voi usein kestää. Jos olet tehnyt jo kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteessa miia@miizukka.fi.

Tarjoushintaiset tuotteet:

Vain normaalihintaisia tuotteita voi palauttaa. Tarjoushintaisilla tuotteilla ei ole vaihto-/palautusoikeutta.

Vaihdamme tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita. Jos sinun tulee vaihtaa tuote samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen miia@miizukka.fi ja lähetä tuote postitse osoitteeseen: MiiZukka, Rentukkatie 17 A 2, 90580 OULU

Lähettäminen:

Kun haluat palauttaa tuotteen, lähetä se osoitteeseen MiiZukka, Rentukkatie 17 A 2, 90580 OULU. Sinun tulee maksaa palauttamasi tuotteen postikulut. Postikuluja ei hyvitetä. Jos saat hyvityksen, postikulujen hinta vähennetään hyvityksestäsi.

Asuinpaikastasi riippuen vaihtamasi tuotteen saapuminen sinulle voi kestää.

Jos lähetät yli 100 € hintaisen tuotteen, sinun kannattaa harkita seurantakoodillista toimitusta tai postivakuutuksen ostamista. Emme takaa palauttamasi tuotteen vastaanottamista.